woensdag 19 maart 2014

Een mooie campagne

d66 folder binnenzijde_Pronique

Het was een mooie campagne. Voor D66 begint het met een voorzichtige verkenning van mogelijke kandidaten in het najaar van 2012. Een aantal actieve commissieleden valt af, nieuwe jonge en actieve mensen komen erbij. Dat leidt tot een kandidatenlijst van negen heel verschillende mensen. Ze hebben één ding gemeen: de wens om Cromstrijen democratischer en sterker te maken.

d66campagne kamerfractie

In dezelfde tijd is gestart met het regionale verkiezingsprogramma. Een klein team verzamelt teksten, wensen en ideeën. Een belangrijk thema wordt de al langer uitgesproken wens om te komen tot één Hoeksche Waardse gemeente. In maart 2013 organiseren we een thema-avond daarover met Tweede Kamerlid Gerard Schouw.

De kandidaten van Cromstrijen hebben inmiddels voor de camera gestaan bij het NLC (net in die ene winterse week van het jaar). De posters en folders worden gemaakt en de laatste campagneplannen gemaakt. De afgelopen maand leidde dat tot bijeenkomsten, folderbijeenkomsten en vele gesprekken en bezoeken aan allerhande maatschappelijke organisaties.

HW Cromstrijen kandidaten

Een vermoeiende tijd, maar ook één die veel energie heeft gegeven. We gaan er tegenaan!